Friday, February 6, 2009

Raamatud

Hetkel mul lemmikut raamatut ei ole, aga hiljuti lugesin "Twilighti"-i saagat. See oli päris hea... Isegi parem, kui ma ootasin, kuna tavaliselt ei meeldi mulle noorte raamatud, aga seda lugesin tihti kuni poole ööni ja magasin selle pärast mõni öö isegi ainult kaks tundi.
Kõige rohkem meeldib mulle fantaasia. Mulle igatahes ei meeldi tõsieluline kirjandus ja noorte tüdrukute armastuse üle vingumine.
Olen ka ise alustanud mõnede raamatutue kirjutamist, aga pole viitsinud rohkem kirjutada ja need on meelest läinud, ära kadunud ja ära kustutatud.
Ainuke jutt, mis veel alles on, on jutt, mida kirjutan koos õe ja vennaga.
Seal teeme me nii, et üks inimene kirjutab midagi ja teine jätkab samast kohast, aga tema jutt peab teemaga kokku minema ja peategelasi ei tohi tappa ja juttu ei tohi lõpetada.
See on siiani ka kõige pikem jutt, sest muidu, kui ma üksinda kirjutan, mõtlen kõik asjad ette ära ja am ei viitsi neid hiljem kirja panna ja varsti need ununevad, aga kui vahepeal keegi teine kirjutab, saan ma uusi mõtteid ja jutt areneb hoopis teises suunas, kui mina oleksin seda juhtinud. (Mu arvuti äsja liigutas ennast... natuke jube)
Igatahes... kohustuslik kirjandus on tavaliselt suht igav ja ma ei viitsi seda lugeda, aga peab ju... Miks pean ma lugema mingit minu meelest igavat raamatut, mille kätte ma ära suren, kui ma võiksin lugeda ka sellest kolm korda pikemat raamatut, mille ma ikkagi poole kiiremini läbi saaks, sest see mulle meeldib? Ah, vahet pole...
Noh, liigume edasi... Mu lemmik kirjanik on Brasiilia kirjanik Paulo Coelho ja tema lemmik teos on muidugi "Alkeemik", mis oli TÕESTI hea raamat - täpselt minu sorti. Olin peale selle lõpetamist rõõmus, et vähemalt keegi mõtles nagu mina. Usun sellesse raamatusse ja et selle sõnum on tõsi. Et teada saada, mis see sõnum on, loe see ise läbi ja kui sa aru ei saa, siis loe mõnekümne aasta pärast uuesti ja kui sa siis ka aru ei saa, siis äkki külastaksid münda haiglat...
Esimene raamat, mille ise läbi lugesin oli VIST "Jänkud mänguhoos", jah, tähtis, ma tean.
Jah...
Teeksin ka nimekirja raamatutest, mida lugenud olen, aga ma ei mäleta kõiki...

No comments:

Post a Comment

Pprrllalalaaaaa... :)