Tuesday, February 17, 2009

Mõtlesin, et kirjutan midagi siia oma kallitest sõpradest...

esimesena siis Annette, sest et ta istub minu kõrval siin lähedal... ok, enam mitte, tund on ammu lõppenud, aga ikkagi on tema esimene... jah, nii ma teengi.

~ANNETTE - uudne ja uimane~
Ta on minust tervelt NELI päeva vanem, niiet pean teda vist austama või midagi...hhmmm, pass.
Igatahes.. Ta on selline tore tydo. Tark, kena, naljakas. Ta naerab samamoodi nagu tema ema, aga ta ise eitab seda (esimene faas). Koolis istub ühes tunnis minuga, teistes Kataga. Järgmine aasta istume me matas koos :D. Eijah, nalja saab temaga... Linnas koos käies teab ta igat viiendat inimest niiet see on päris pindakäiv...jah:D tegelt on veel igast asju, aga ma ei viitsi ega hakka ega saa ega tea tema elulugusiia kirjutama

~ANETT - vaikne ja vinge~
Selline tore laps. Omapäraste naljadega, naerab ka kõige mõttetumate naljade üle (nagu näiteks Kaire naljad). Selline kogelev, räägib vaikselt, lausa nii vaikselt, et peab top-shopist maulmisaparaadi ostma. Anett on tuim(seda ma poleks siia tegelikult pannud, aga ta ju sundis mind). Ta just lahkus sõnagi lausumata... nüüd ma suren..........................................................LAHE PARIIIIIIIIIIIIIIM I LOVE HER

~KAIRE - väike ja vihane - nagu kass maal~
Sõimab mind koguaeg, nutan üksi kodus :'(. Fännab Katat ja ROBERTI PATTINSONI!!!! Jah. Ta ütle, et ta ei fänna Katat.. vaene Kata :(. Jah. Aga muidu väga omapärane. Talle meeldivad koerad ja tal on kodus KUUS koera - Gigi, Pipi, Kelly, Reiska, Vanka, Miro. Jah. Ja ta kuulas kunagi varem Fall Out Boy´d ja nüüd on tal üks sein (millel on muide roosa tapeet) üleni Twilighti teemal :D

~KATRINA - urramurra~
Also known as Kata. Meie moeguru.. midaiganes see ka tähendab... Pealkiri ütleb juba kõik - väga URRAMURRA tüdruk on :D. Tegi koos Kairega mulle soengu millalgi sügisel. Jah. Samuti fännab Robert Pattinsoni niiet jah. Tal on kodus mustavärvi kass, kellel on lõua all natuke valget ja keda ma päriselus näinud ei olegi. Jah.

~LISANNE - uljas ja vallatu :D~
Selline naljakas ja kahtlane. Keilast. Jeah, see ütleb kõik :D. Awesome person. SOAD!!! Jah, ei tea,. kas enam kuulabki. Tema kohta eriti ei tea midagi öelda. Jah. Lihtsalt PÖÖRANE inimene. Mu õde on ta muusa... ta joonistas teda lokkis juustega - jeah, VÄGA minu õe moodi (kes nüüd siis aru ei saanud, et see oli sarkasm, see ei peaks seda üldse lugemagu, niiet FUCK OFF :D). Jah. Kõik ongi vist... Ei tea tõesti mida rohkemat tema kohta öelda... ahjaa... ta jõi mu Red Bulli ära :(

Ja need on inimesed, kelelga suhtlen klassist kõige rohkem. Jah, what a wonderful world :D

4 comments:

  1. minu arust rohkem MÖÖDA ei saa lihtsalt panna, aga noh...see on sinu point-of-view ja ma sundisin sind ka ju tegelt :D

    ReplyDelete
  2. MIDA KURADIT???
    sa ei istu matas annettega-.-
    Your mine!!!!

    ReplyDelete
  3. MUHAHAHAHAHAHAHAHAHA, we'll see about that :D

    ReplyDelete

Pprrllalalaaaaa... :)